Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Numerologi

Kategori: Allmänt

Heej!!
 
Här kommer lite update: jobbat sista dagen, otroligt skön känsla att köra hem med vetskapen om att jag nästa gång behöver jobba kommer ligga nångång i framtiden cirkus omkring oktober år 2014,,,, M..M..M...
Vi har således (älskar fina ord) njutit av sommaren som kom tidigt i år. Efter sol o bad-dagar på beachen tog vi lilleman till Grönan igår innan han skulle till sin pappa. Mycket folk men mysigt o lyckat, Jag vill ge honom så mkt family-känsla som möjligt nu bara vi 3 innan lillsyrran kommer så han känner sig redigt viktig och älskad.
 
När vi kom hem igår blev jag besatt av numerologi. Läste nånstans att man har en siffra som kan ge en vägledning och guidning genom livet. Jag räknade ut min o Nicklas siffror. Min var 9 och hans 3a (!!) stämde nada på honom. jag var mer 3a isåfall. Sen inatt DRÖMDE jag (det e sant) att hans egentliga siffra är 6. Då läste jag om 6an imorses o allt stämde. Jag älskar mina drömmar! Vem behöver numerologi när man har andlig vägledning genom sina drömmar så fort man behöver. Tror det e mormor. För inatt fick jag dels reda på att Nicke var en 6a och sen blev jag tillsagd att jag måste skärpa till mig med att raka kroppen ordentligt och inte sega ihop och skylla på graviditet o bli en fulmorsa som låter håren växa fritt...... låter precis som nåt min mormor skulle sagt. 
 
Nej, nu hägrar sol ute och prinsessbröllop på tv inne! 
 
Puss o Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: