Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Innana....

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag lyckats skriva ut den här bilden som nu smyckar väggen i mitt sovrum! Som en hyllning till min ännu ofödda dotter...
 
 
Jag menar, det var ju natten efter ultraljudet jag fick tecken från den här gudinnan. O jag hade tidigare aldrig hört talas om henne så det kan ju knappast vart nåt undermedvetet trams. Sen tvinga jag min bästa kompis att tillbe henne för hon stod för fruktbarhet bland annat och såklart är hon nu oxå gravid... Så I`m just saying... Lyssna till dina nattliga drömmar o din inre röst! Det kan va själen som får viktig information.
 
Idag var jag o hälsa på på mitt gamla jobb, det var såå mysigt att krama om alla små godingar!
Jag lovade att komma tillbaks efter att bebis kommit ut, efter sommarn.
Nu har jag hämtat lilleman och vi ska laga mat och ha myskväll. 
 
Puss o Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: