Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Ice-monster

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Vi är hemma igen men fick en medpassagerare med oss i form av bästis! :D
Det var ju spontant o kul. Nu är vår inneboende ute och flyger men kommer åter i em. O Leon är hos sin käre far men kommer åter imorgon.Så jag ska passa på att vila o vila o vila för immunförsvaret är ju som sagt uruselt under graviditeten och nu glömde jag mina vitamineraler hemma när vi var iväg till Borran så känner mig heeeelt slut och typ fått nån skit i kroppen, Så vilar!!
 
Igår var vi dock inne i stan en sväng på lite date o shopping med Fia och jag har ju fått en ny craving: IS!! Cravinget flyger på mig mest på kvällarna och jag måste äte isbitar med en sked. Hur många som helst. Så på lunch-haket igår blev jag extra glad då jag upptäckte... the ice-bucket..
 
Galen
 
Sen är jag tvungen att byta bb-outfit för kära svärmor har lämnat present... 
 
 
Jag dör vad gulligt. Newbie var märket.
 
Just det! Jag var uttråkad häromdan o fick för mig att göra ett iq-test bara för att stimulera hjärnan lite. O inte för att skryta men jäääädrans vad smart jag e alltså!! ;)
 
 
Nej, nu måste jag knapra lite mera is.
Puss o Kram hela dan!
 
 

Kommentarer

  • Bror säger:

    Va fan, satt och gjorde hela testet (vet att jag fick högre än dig)

    Såg sen att dom vill ju ha FEMTIO spänn! Fuck that shit!

    Svar: hahahaha, fattiglapp och inga bevis på att du är smartare! Big sister will always be the winner.... :P
    Jessica Nilsson

    2013-07-02 | 01:48:30

Kommentera inlägget här: