Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Helgmys

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu har våra trevliga nästintill- familjemedlems- gäster åkt hem.
Leon har äntligen lärt sig cykla (idag) efter en lång vår med blod, svett o tårar men nu äntligen! Stoltare kille får man leta efter! Så det får bli en cykla-dag.
 
Underbart väder igår, vi hängde på stranden. Det är ont i kroppa men ändå sommar o mkt grill-chill!
 
 
Leon har fått uppdrag "hämta 4 olika naturmaterial" Lite jobb kan man ju ta med hem ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: