Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Badpremiär! :D

Kategori: Allmänt

Hejhej!
 
Efter en trevlig födelsedags/ tjej-middag hos fina Sandra igårkväll så har vi idag njutit av sommaren! 
Min gravidkropp reagerar som den gör i värmen med lite anfall hit o dit men efter ett tag vande den sig och lyckliga jag grävde ner magen o kunde sola ryggen, avnjöt en glass och årets första dopp! Härligt!!
 
 
 
 
#badpremiär#pregnantfatladyonthebeach#digdownyourstomachinthesand#tacksam#lycklig#sunnyday#
 
hashtags alltså... en hänger la med! ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: