Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

På rymmen!

Kategori: Allmänt

Efter vattenavgång o värkar kl 0100 natten till ons så åkte vi in och kämpade trötta som galningar en hel natt o dag, fick sen åka hem eftersom sömnbristen tog ut värkarbetet (tror jag) Så nu är jag på rymmen från förlossningen! Hehehehehe!
 
 
Läser MAMA o chillar. Har sovit massa o ätit massa nu så jag ska ha MAX-styrka imorgon för då blire igångsättning! :D (Om det inte drar igång innan nu men det verkar inte så) Jag får citadon för mina onda men oregelbundna förvärkar så de går prima att sova på. Så jag är nu laddad för imorgon!
 
Tänk att jag så snart så snart ska få gosa bebis!! O imorn kommer mamma o pappa upp o hämtar Leon från hans pappa så har vi dom att komma hem till. Mysigt mysigt. Men innan allt mys ska jag allt va preperd.
FOR ULTIMATE PAIN!!!!
 
HejHopp! :-X
 

Kommentarer

  • Morbror IGEN säger:

    Massor av lycka till i morgon!

    2013-07-18 | 21:45:52

Kommentera inlägget här: