Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Hemma-dag

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Vi har hängt på en o samma strand 4 dagar i rad nu. Igår tröttnade Nicklas o tyckte vi skulle ha en "hemma-dag" idag. "Neeeej guuuud så tråkigt" tänkte jag, men himmel så bra idag har varit! Jag har insett att jag ska bli 2-barnsmor (bättre sent än aldrig....) så har fixat en "Leon-låda" med alla hans viktiga saker från hans första år. Första albumet, första skorna, alla papper o pärmar o filmer från första tiden, teckningar, UL-bilder osv osv. Allt låg i en enda röra med album o pärmar huller om buller med annat bråte i skåpet. Så nu. ORDNING. I love it. Jag ska göra en egen låda till alla mina barn. Vi får väl se hur många det blir. ;)
 
Den blev jättefin och får nu hänga i hans rum till den dagen han ska flyga ur boet. 
 
 
Jag klädde den i en grön gammal filt o pyntade med lite matchande presentsnören! Ibland slår kreativiteten till! :)
 
Idag åkte lilleman till Danmark på semester med sin pappa o storebror o kommer åter på fredag. Riktig grabb-semester! Så igår passade vi på o låna honom några timmar för att åka till stranden o mysa till det lite.
 
 
Imorn får vi gäster så idag blir det sockerkaksbak och häng på baksidan!
 
 
Hej Hopp! <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: