Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

fortf trött

Kategori: Allmänt

Egentligen har jag massa roligt att blogga om. I ons hade vi gäster o mys i parken, igår var vi på jättetrevlig middag, Leon har haft playdate här o vi har hängt i vår pool eller på beachen. 
Idag var vi o spela minigolf med en jätteglad o inte alls dålig förlorar-6-åring. Jag skulle kunnat länka intressanta articklar om leverfläckar=tidigare liv? o annat kul vi har diskuterat och nu ska vi grilla.
 
Jag sover gott på nätterna förutom mina 2 steady toa-besök men jag är fortf såååååå sjuuuukt trött!
och mår illa och är svullen som en val.
 
Så jag orkar inte blogga om nånting. Jag bjuder er bara på en bild från jag var 3 1/2 år med min lille nyfödde kusin som jag var sååå stolt över... Då. ;D 

Ska bli väldigt intressant o se hur bebis i magen ser ut. Lik mig? Eller lik Nicklas? Eller en blandning?
Leon är ju väldigt mycket en blandning men Nicke kanske har superstarka gener. Det får vi se!
(Han är ju snygg som en grekisk gud så det gör ju inget om hon blir lik honom menar jag. )
 
 
Här är iaf jag. Back in the days. Summer of 84! PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: