Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Besök

Kategori: Allmänt

Igår var en intensiv dag (haha, inte direkt men lite annat läge när man är typ nyförlöst!)
med besök. 
 
 
Mys med fina Sandra
 
Sen blev det besök av Caroline o hennes grabbar meeen jag
missade ta kort på det... Sen kom Leons pappa o storasyster på besök
 
 
Leon med sina snygga syrrer!!
 
Idag var vi på återbesök och allt var bra. Hon vägde mer (!) än när hon föddes. Snabba puckar! Sen åkte mamma o pappa hem och har vi tagit det redigt lungt resten utav dagen. Underbart! Bara ett snabb-besök från grannarna som ville lämna present o kika lite på underverket. :)
Åh, vi badade henne igår. Hon njöt som attan!! :D
 
Puss o Kram!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: