Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

2-barns mor!!

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Jag är sååå lycklig och nybliven mamma till lilla Amy! Leon är stoltaste brorsan och vi har kommit hem och försöker bibehålla och komma in i rutiner. Jag passar på att blogga lite nu när hon sover, Leon leker hos en kompis, Nicklas jobbar några timmar o mamma o pappa är här o sköter markservicen. Hade aldrig klarat detta utan dom!
 
Förlossningen var HEMSK, jag kommer nog behöva gå o prata med nån hjärnskrynklare om den. Igångsättning pga lång vattenavgång önskar jag inte min värsta fiende. Utdrivnings-skedet var dock perfekt, då hade Edan börjat verka och hade krystvärkar bara i 10 minuter. Så väldigt bra Grande Finale med förlossningspallen o Nicklas kramandes bakom, jättemysigt men övrigt: Ångest!
 
Men nu är det över och jag njuter på.
 
    
 
 
 
Nämen! Nu vaknade nån o ville ha mat igen... Bara jobba vidare ;) 
 
(Om ni tycker jag ser trött o schleten ut på den här bilden ska ni vara glada att ni inte såg mig under de tidigare 3 dygnen... #TOTALVRAK
Inatt har vi ju faktiskt fått sova! Duktig kicka! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: