Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

1a utflykten!

Kategori: Allmänt

Igår åkte vi hela familjen till Bromma Blocks. Det var Amys första utflykt. Hon var jättesnäll och duktig hela utflykten, käkade 2 gånger (en gång i ett provrum, why not liksom) men mina beskyddar-mamma-hormoner. Ojojoj. Hade glömt den här känslan. Meeen hormonerna funkar, så mkt kan jag ju säga...
Allt blir plötsligt jättefarligt, alla gubbar ser ut som fula gubbar och alla motgångar ("just den foundationen är tyvärr slut") blir 10 ggr värre än vad de egentligen är med alla dessa överhopade "faror" överallt och främlingar hängandes likt hungriga vargar kring ens kära lilla skatt! Nej, tacka vettja hemmets lugn vrå!
 
 
"Min första utflykt med lugn o snäll storebror, lugn o snäll pappa o en hysterisk mamma, men det var kul"
 
Idag får Nicklas åka o handla själv. Jag tar en lugn städ-dag, för imorn vankas det lite mer besök..
 
Hej Hopp!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: