Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

13-07-23

Kategori: Allmänt

Känner mig inte döende idag, väldigt skönt. Så lite piggare och gladare!
 
Fina Sandra var precis här på fika, det var mysigt att träffa henne lite innan hon reser iväg på sin nästa semestertripp. Globetrottern.
Själv sitter jag på min baksida o tuggar is som nån jädra seg pensionär. Haha!
 
Nej, men jag reste mkt mellan åren 02 och 05 faktiskt när jag hade en rik karl sen blev det rätt dött på den fronten, Jag blev mamma o sen singelmamma o så "plötsligt-händer-det" förra sommarn träffa jag Mr right och nu ser jag fram emot bebis igen. Så allt har sin tid!
 
 
Nu blire FÖRHOPPNINGSVIS sista mvc besöket. Fast inga känningar. Sandra trodde 23:e.
"Det är ett snyggt person-nummer 13-07-23"
Blir det då tror jag hon e häxa precis som jag!
Den som lever får se. Puss o Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: