Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Vab

Kategori: Allmänt

Idag vabbar jag. Leon blev magsjuk i onsdags hemma hos sin pappa så jag hämtade honom igår och nu är han typ frisk. Skönt. Snorig och hostig bara..?
Men jag ÄLSKAR att ha en dag. En enda vardag och hinna städa lite, tvätta lite, ta en långdusch, en lååång frukost och hinna planera, fixa och dona. Jag vill inte offra en lördag på tråkgrejer. Helgerna har man ju alltid planer så när ska man hinna allt annat?? Jag vill jobba 4-dagars veckor. Speciellt nu när jag är gravid. Det e typ det jag orkar. Illamåendet och tröttheten tar kål på mig på kvällarna annars. Bode va förbjudet enligt lag att jobba heltid när man e pregnant.
Men att va sjukskriven halvtid och sluta 12 varje dag det e ju bara töntigt. Inget för mig iaf. Säkert bra för nån annan men alla är ju olika. Är jag väl på jobbet kan jag verkligen vara där hela dagen. Annars känner jag mig onyttig och som en svikare. Men En dag extra helgdag. En liten ledig fredag eller måndag ända fram till sommarn och förlossning. Det är exakt vad min hälsa skulle behöva nu!
 
Testade den här igår. Fick "LOVE, TIME, FREEDOM"
Ja, det är ju det jag säger. Couldnt agree more!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: