Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Ultraljud!

Kategori: Allmänt

Wuuhuuhuu! Vi har fått kallelse till ultraljud!
 
 
 
Jag minns sist jag gick (sist o sist så vitt jag vet har jag bara varit en gång förut för jag har bara fött en unge..) så var det, efter förlossningen, den lyckligaste dagen i mitt liv! När man får se sin bebis för första gången sprattla runt där inne livs levande. Inne i ens egen mage. Det är sån häftig känsla! Så nu längtar jag dit. Och jag håller tummen att allt ska vara i sin ordning.
 
Jag bjuder även på en liten magbild. Jag har ju alltid vart lite småtjocker och svullen mage så känner inte direkt nån jätteskillnad på den fronten men jag känner tickningar iaf! Det e mysigt. Hade det inte vart för allt illamående så hade jag kunnat tänka mig att alltid vara gravid. 
 
 
Jaha, det var det. Imorn tar jag sista antibiotika pillret så håll tummarna att hälsan blir bättre efter den så jag kan jobba lite nästa vecka! 
Hahaha, snyyggt häng jag har på brallerna! jaja, så får man se ut när man går hemma!
 
Trevlig helg, puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: