Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Sova??

Kategori: Allmänt

Har seriöst inte kunnat sova på hela natten. Ok, kanske lite men inte mkt. Funderar seriöst på om sängen nu står över nån konstig energikälla. Ni vet så det blir dålig feng shui.
Måste seriöst kolla detta idag. Man kollar det med två tunna järnpinnar, i know the drill. Måste testa.
 
För det kan omöjligt ha att göra med den där skräckfilmen vi såg igår. Sinister. Se den INTE. Fast jag blev inte rädd såklart. För jag visste att det bara var en film och dom sa "action" och "cut" och gick på kaffepaus varannan kvart. Jag får inte säga så till Nicklas för han tycker hela tanken med en skräckis är att man SKA bli rädd. Fast jag tänker på min bebis i magen. Kan aldrig vara bra med en skräckslagen morsa, hela huset skakar ju då...Vilken OTRYGGHET!
 
Men lik förbannat har jag inte sovit.
 
Seriöst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: