Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Illa

Kategori: Allmänt

 

illa, illa, jag mår illa!! Det blir av naturliga orsaker denna låt som just nu konstant bor i min hjärna. Imorses spydde jag tillåmed. Bara för jag borstade tänderna o tänkte på “vad äckliga bakterier o skit man spottar ur sig när man borstar tänderna egentligen" Bluuuäääk. Big warning. Rätt ner i handfatet! Tänk inget äckligt när du är gravid o mår illa. Då spyr du! 
Jaja, vad äckligt att jag bjuder på detta i min blogg. Känsliga Nicklas tyckte tillåmed jag bjöd på för mkt när jag skrek från badrummet " BLUUÄÄÄ! Nu spydde jag mä!" Tur att inte han läser min blogg då. 

 Jaja gravid och spyig till trots åkte vi på mysig playdate idag så Leon fick leka av sig redigt innan han blev lämnad till sin far. 
Nu fixar Nicke middag och jag har intagit soffan. Igår satte vi upp vår nya fina julklappstavla! (du får vrida lite på huvet, jag orkar inte fixa....)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: