Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Hormonell

Kategori: Allmänt

Hej
 
Inatt sov jag dåligt IGEN! Magnetfält varning big time. Jag o Nicklas ska byta plats inatt så ska jag kolla om det blir bättre. Eller så är det gravid-vakenhet. Höll på likadant när jag vänta Leon typ: "Så här kommer det bli, tro inte du ska få sova på nätterna, hehehe". Jaja, men låt mig sova nu då så jag orkar sen!
 
Och jag kan gladeligen meddela att mitt illamående verkar ha gått över! :D
Fast det har inte gått över som i att allt har blivit frid och fröjd, nej nej, jag har gått tillbaks till ett konstant pms tillstånd. Igårkväll kände jag mig asförbannad. Drömmer alltid att jag skäller ut nån stackare också. O idag känner jag mig heeelt låg och deprimerad.
 
Och jag som ska på bokcirkel hos Sofia ikväll. Hoppas jag klarar mig utan att bryta ihop.
 
Igår kom Sandra över på middag. Det var myspys att catcha up med henne lite.
 
Nu ska vi äta lite taco-rester.
 
Kramkram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: