Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Hajpad

Kategori: Allmänt

Sov bara 6 timmar inatt med. Vaknade klockan 4 o kunde inte somna om.
Men ÄR INTE TRÖTT!!! Känner mig däremot helt hajpad! Jobbet gick oxå bra, jag kände mig helt pedagogisk o effektiv. Inget illamående, inget trötthet. Tänk om jag tillhör de där knäppisarna som inte behöver mer än 6 timmars sömn?? Då rasar ju hela min värld. Jag som älskar att sova.
 
Men vad är det för fel?? Varför sover jag inte hela nätterna längre?? Hoppas mig hitta 2 bra stålpinnar så jag kan detektiva fram nåt dåligt magnetfält där sängen står. Eller så kommer pappa o hälsar på någorlunda snart och tar med 2 järnpinnar.. Han har massa skrot i sin källare.
 
Hade en diskussion med en galen men rolig kollega idag om vilka vi var lika. En ytlig och helt utseendebaserad diskussion. Väldigt viktigt att klämma in såna diskussioner under arbetstimmarna. Vi kom då fram till att jag ser ut som en blandning mellan dessa 2 brudar. Eller dom kunde vart mina mammor... (om de fick barn jävligt tidigt)
 
 
Anna Mannheimer
(folk har på riktigt kommit fram till mig på stan o frågat om vi e släkt. "Öh? nej"
 
Lena PH
Fast här får jag höra mest på krogen. "Du ser ut som Lena PH, blink blink"
 
Så vad drar vi för slutsats av detta? Sminkad och väl iordninggjord o glad i hågen = Lena PH.
En vanlig dag på stan efter jobbet= Anna Mannheimer. Jaa, jag är glad. Det kunde vart fan så mycket värre!
 
Bokcirkeln igår var supermysig (förutom att jag blev halvt om halvt offer för försök till våldtäkt av värdinnans hund när jag kom... älska hundar, not!)
Vi ville aldrig sluta tjöta! Mer bokcirkelträffar åt folket!
 
Pussar o Kramar! (ska försöka varva ner nu. Vet ej hur..)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: