Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Gulasch

Kategori: Allmänt

Hajhaj!
 
Nicklas har börjat sin utbildning nu och jag tänkte här dela med mig utav diskussionen kvällen innan dagen D. Vi har precis gått o lagt oss, allt är myspys och jag kommer på att det är dagen D imorgon.
 
-Just det, hur känns allt inför imorn? Är du nervös?
-Nej.
-Ingenting?
-Nej, det kommer säkert gå bra.
-Gå BRA? Du, var inte så säker på det. Pluggerit tror jag kommer gå lysande för dig men tänk om du kommer dit, inte klickar med nån, alla heter typ Abdullah och mobbar ut dig, Lärarn hatar dig också och försöker göra bort dig inför klassen och sånt, bara elak liksom. Så går dagarna och alla vill att du ska hoppa av. Hoppa INTE av då! Då får du BITA IHOP och jobba på bara!!!
 
-Jessica? Allvarligt, FAAN vad du är dålig på peptalk!
 
-Jaja, jag är bara realist. Hellre måla upp det värsta och sen bli nöjd med allt som är bättre än att bli besviken! Det är ren omtanke!
 
Jag är en jävligt bra flickvän faktiskt!!! ???
 
Men han trivs bra och inget mobberi så långt ögat når. Vilken tur.
 
Åt precis gulasch. Det är nog det godaste i hela mitt kylskåp just nu. Och då delar burken ändå kyl med en rulltårta....
 
 
 
 
-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: