Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Bytt sovrum

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Idag har vi slitit med att byta sovrum. Vi (läs Nicklas) fick skruva isär hela sängen för att få ut den och jag upptäckte att Leon hade millioner saker. Och vi hade millioner dammråttor oxå... Det har aldrig varit så städat som det är nu kan jag säga!
Så nu har Leon det lite mindre rummet och vi har det större rummet för att få plats med kommande spjälsäng. :)
O Leons rum blev mkt mysigare nu med utsikt över hästhagen. Och jag trivs mkt bättre i ett riktigt vuxensovrum där sängen står mitt i rummet. Allt känns mycket bra!
 
Nu vill jag äga millioner pengar oxå (inte bara dammråtter o kinderäggs-leksaker i mängder) för att kunna köpa ny garderob till vårt nya sovrum, nytt matsalsbord, ny säng till Leon, ny bokhylla till hans rum, ny fondtapet, målarfärg till båda sovrummen osv osv......
 
Imorn blir det iaf nytt bord på Ikea!
 
Och vi har enats om denna fondtapet...för att bebisen skall bli redigt förvirrad och somna snabbt om kvällarna. HAHA! Nej, för att den var snygg bara ;)
 
 
HEJ HOPP! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: