Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Bröllop

Kategori: Allmänt

Hejhej!
 
Det nya året firade vi in med påmpa och ståt på Anders och Fias bröllopsfest! Det var roligt och jag har ju roligt trots att jag är nykter men det var redigt skönt att ta av sig finstassen och krypa ner i sängen må jag säga!
Hela gårdagen försvann, jag var sååå trött och idag ska vi ta tag i lite grejer och imorn ska vi åka hem!
 
Jag hoppas verkligen illamåendet vänder nu, jag har känt mig konstant bakis i 3 månader typ. VARJE kväll har det smygit sig på. Blä. Gå omkring o va grön i ansiktet är mindre roligt vill jag lova. Men nu borde det vända. På bröllopet fanns en liten bebis som var exakt ett halvår och jag o Nicklas fick ett wake up call. Men gud. Det där är ju vi om exakt ett år! (Förhoppningsvis) Då kommer vi sitta på nyår med en liten kräkis med knubbiga ben. Lycka! Är jätteglad för ett annat tillskott oxå men det är alldelles för tidigt att prata om än.
 
Här får ni pics på hur snygga...?? vi var på nyår.
(Nicklas älskar verkligen att posa framför en kamera. Vi är så lika på det viset. Not.)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: