Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Blomma

Kategori: Allmänt

Verkar ju som om jag är helt frisk nu efter den här antibiotika kuren. Pratat med några om hur jag ens kunde bli gravid med en sån infektion i kroppen. Fick skönaste svaret från Moster. "Ja du vet hur dom säger: glömmer du vattna vissa blommor är det dom som går i blom" Hahaha! 
 
Idag blir det fullt ös, handla, kalas med Leon, middag här ikväll med 3-barnsfamilj. Plus galen hund. Nicklas bjöd in hunden. Jag älskar inte hundar....
 

Kommentarer

  • Suss säger:

    Du älskar visst hundar!!!! I allafall mina <3

    Svar: Tror det egentligen är ett mentalt ärr efter min barndom och min förlorade kärlek till din Ricki!! <3
    Jessica Nilsson

    2013-01-26 | 10:34:59
  • brur säger:

    Svarten då?!

    Svar: Svarten e ju katt. Jag gillar katter. Im a catperson.
    Jessica Nilsson

    2013-01-27 | 16:50:40

Kommentera inlägget här: