Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Wednesday!

Kategori: Allmänt

Halloj Hallej!
 
Jobbat en dag och Leon var med mig idag så det känns som 100 dagar ;D
Nej, det var mysigt faktiskt. Efter jobbet idag blev det playdate hos Carro och nu har sambon lagat flygande jacob till middag. Göttans!
 
Imorrn ska Leon på utflykt till Naturhistoriska med sitt fritids och jag ska bli perfekta mamman nu (jag är ironisk och skämtar för er som inte fattar det...) så efter maten skall jag åka och köpa ägg och sen hem och fixa pancakes! :D (det var iaf sant) Vår diskmaskin är trasig upptäckte vi igår. Det sög. :(  (oxå sant tyvärr)
 
Jimpa och Lin kommer komma och våldgästa oss i helgen så det blir roligt! :D  
 
Jaha. Blandad kompott fick ni idag, håll till godo!
 
Bjuder på en totalt meningslös bild från tågstationen i Herrljunga dit pappsen körde oss och vinkade av oss igår! Snällaste pappsen hade oxå fixat en "hemlig påse" som var full av dricka och godis. Och 2 bananer. Det var vår lunch. PUSS O KRAAAM!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: