Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

vaser

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Idag har vi haft världens skönaste och segaste förmidda, sen ryckte vi upp oss och for till Ikea (ihop med alla andra) och Bauhaus så nu jädrans ska re bli renovering i vårt sovrum! Kommer bli sååå snyggt!
Kan lägga upp lite bilder här när vi kommer igång.
 
Hittade en vas för 3 kr på Ikea. 3 kr!!! Jag var tvungen att köpa bara för att dom var så billiga.
2 gammeldags rosa fick det bli. Med matching flowers.
 
Tänkte härmed avsluta med en vacker liten tanke. Puss o Kram!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: