Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Usch!

Kategori: Allmänt

Jag ska till läkarn ikväll för min huvudvärk släpper INTE. Fast jag vilat och druckit mkt vätska hela veckan! Så nu trodde hon jag hade bihåleinflammation i huvvet? Hoppas jag får medecin iaf. Och att smärtan försvinner till måndag.
 
Vi som ska få Nicklas mamma o brorsa hit lördag till sön.. Jag trodde verkligen jag skulle känna mig helt frisk by now. Det blir säkert trevligt ändå!
 
Rolig fredagkväll, sitta på vårdcentralen. Men men. Världens bästa Nicklas följer med som stöd så jag klarar mig.
 
Puss o Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: