Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Sportlov!

Kategori: Allmänt

Hejhej!
 
Vi hade fredagsmys i bilen igår. Stressade ut från jobbet kl 3, blev hämtad, plockade upp lilleman, plockade upp lillebror och hans flickvän på Islandstorget (de hade varit uppe och hälsat på flickvännens nyfödda systerson! :)
Sen hem och hämta katten sen drog vi neråt landet.
 
Inatt drömde jag om jobbet (och massa annat psyyyyyk-jag låg i koma efter en trafikolycka men själen vägrade acceptera detta utan gick omkring och låssades att jag levde och att allt var bra???)
hursomhelst så har jobbtankar vägrat släppa mig den här morgonen så jag var tvungen att skicka iväg ett mess till en kollega som får styra upp vårt kommande föräldramöte... Stress= INTE bra för mig och min foglossning! Men vad ska man göra när ALLA är sjuka och en medfödd envishet blir till ett engegemang till allt man försätter sig i. Men NU ska jag försöka släppa jobb. Jag har ju helg och är lite sportlovsledig! :)
 
Tror det blir promenad snart. UNDERBART väder ute!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: