Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Säng

Kategori: Allmänt

Hejhej!
 
Nu har vi varit på Ikea igen. Tredje helgen i rad nu! Känns som mitt andra hem.
Pappa köpte en ny säng till sitt barnbarn. Det tackar vi för. Det blev den här
 
Vi måste ju leva "compact living" så all förvaring är bra förvaring!
Nu snickrar killarna ihop sängen och jag... bloggar..
Jag är helt slut. Tredje natten i rad nu jag vaknar kl 1 och har svårt att somna om. Varför klockan 1??
JUST DET! Pappa hade med 2 stålpinnar som jag efterlyst och SJÄLVKLART gick dom i kors över sängen!! Var väl det jag visste! Nicklas himlade med ögonen och gav nån vetenskaplig förklaring där bland annat el ingick. Ja lyssnade inte så noga för jag var nöjd. Jag fick min magiska(??) förklaring på min irriterande nattvaka. :)
Ikväll ska jag färga håret och så blir det melodifestival. På onsdag ska vi på ultraljud. Jag längtar!! ♥
 
Hej Hopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: