Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Renovering

Kategori: Allmänt

Hej!
Vi håller på o renoverar sovrummet. Man får tydligen ett starkt behov av att "boa" när man väntar barn och detta verkar även stämma in på min bättre hälft vilket ju är trevligt! Just nu är vi inne i den mindre roliga fasen "tejpa och spackla" Det är såååå fult nu men kommer bli sååååå fiiint! :D  (hoppas jag!)
 
Ni får lite FÖRE bilder som jag tog idag.
 
 
 
 
 
På nedersta bilden här försökte Nicklas få kontakt med mig angående nån hammare men som ni ser har jag viktigare saker för mig... Jag måste ju släppa in mina bloggläsare i sovrummet! ?
 
Osminkad o snygg jobbar jag på som bara den! Ha en bra sönda, puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: