Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Rekreation

Kategori: Allmänt

Heeej! :)
 
Idag har vi varit lediga! :) Trodde igår att jag skulle vara tvungen att vabba idag för Leon fick en plötslig feberattack men en alvedon senare och en himlans massa sömn så var han som sprilljans imorses! :D
Idag har själen fått rekreation och heling. Satt nämligen ute i solen och tankade d-vitamin medans lilleman roade sig med snöskottning och snö-ängel dekoration på baksidan!
 
 
 
 
HÄRLIGT!
 
Jag tror på allvar jag har fått en spricka i ett revben med. Sjuuuukt ont på exakt samma ställe på högersidan.
Nog för att bebben sparkar men jag menar hon är ju liten som en honungsmelon och sparkar neråt kissblåsan mest, så hon når ju inte ens upp dit så det måste va nåt annat men såååå ont!
 
Nu ska vi baka kladdkaka och imorn blir det den spännande "fara med tåg tillbaks hem till stockholm" dagen!
 
Bjuder på en middagsbild från i lördags med. Och en magbild. Är nu i vecka 20. Hejhopp!
 
 
 

Kommentarer

  • Suss säger:

    Härligt att läsa din blogg och se dina bilder. Längtar så mycket efter att träffa er. Kram till er alla

    Svar: Jaa! Vi ville hyra stuga i falkenberg i sommar men nu kommer ju bebis ist :) Nästa sommar lär vi göra det iaf. Älskar ju västkusten! Men jag hoppas vi ses före dess förståss! :) Kraaam!
    Jessica Nilsson

    2013-02-28 | 17:14:10

Kommentera inlägget här: