Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Gustaf Fröding

Kategori: Allmänt

Mando diao har gjort om dikter från Gustaf Fröding till låtar och jag dööööör vad bra det e !
Jag blir såååå kär!
 
 
 
Min käre pappa has hit the road och nu inväntar vi besök från Leons kompis och hans gulliga mamma. Det får bli en förkyld playdate söndag! Har huvudvärk och är förkyld. Så har man ju hjärtklappning som det är när man e gravid så nu! Fort man gör minsta lilla "dunkdunkdunkdubbeldunkdunk" kroppen bara "SLUTA! SÄTT DIG NER! VILA! Vi har både en unge och en förkylning att ta hand om här!"
jajaja...
 
Enjoy the song och kärlek till alla! Puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: