Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Genus

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Igår var jag på AW med några av mina nya jobbisar (o bästa Sandra!:). Det var trevligt. Idag hade vi studiedag med en föreläsning om genus. Jag hade noll förväntningar men blev såååå glad! En inspirerande och energigivande föreläsare som gav massa "aha-moments" Så jag är glad.
Pappa är uppe o hälsar på så nu har vi fredagsmys!
Sovrummet är (nästan) helt klart och det blev jättemysigt så här får ni lite pics!
 
 
 
 
Tavlan ska alltså upp! 
 
Nu ska det bli skönt med helg efter en vecka av renovering och jobb! Med en perfekt avslutande fredag! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: