Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Frisk! :D

Kategori: Allmänt

Jag älskar kåvepenin. Man går verkligen från dödssjuk till frisk på typ 2 dagar.
Helgen blev bra och mysig med utflykt, matlagning, sällskapsspel och mellon med Nicklas, svärmor och svåger ;) 
Idag har vart en riktig slappardag med undantag att jag fick craving efter en subway-macka som jag inte ätit på 10 år typ, vi åker och köper en och åker hem igen och jag blev fett besviken. På mackan alltså.
 
Men Efterrätten vi gjorde i lördags! Jävlar i min låda så bra den blev! Såg ut ungefär så här.
 
 
Nu ska det bli riktigt skönt att jobba imorgon igen. P o K
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: