Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Förvirrad

Kategori: Allmänt

Idag var jag så förvirrad att jag glömde mina och Leons badkläder i duschen på badhuset... Min nya svarta sportbikini som passar fetare gravida kroppar! BUUHUUHUU!!!
Jag ringde och människan skulle kolla så nu går jag o väntar på att människan ska ringa tebax. IRRI!
 
Jag börjar känna av foglossning med. Hoppas det lugnar sig. Och allmänt ryggont men ska få massage imorn :D
 
Annars mår jag bra om jag sover mkt och lilltjejen sparkar i magen vareviga kväll. O ibland natt. O ibland dag. Lite allt som oftast helt enkelt. Jag blir alltid glad när jag känner att hon lever. Nicklas har kännt det oxå nu. Det var roligt. Jag har försökt sen vecka 16, NU! Kände du??? -nej.  -NU RÅ!! DEN MÅSTE DU KÄNNT! -nej.
 
Men nu äntligen har han kännt! :D
 
 
OH NOOO! Nu ringde människan och det fanns inga badkläder där.. Jädrans TJUVAR!!! :(
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: