Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Flunsan o UL

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Jag trodde jag var lite förskyld i helgen sen i måndags blev jag liggandes i värsta flunsan! FY!
Inatt hostade jag så jag trodde jag skulle hosta ut mina lungor. Hemskt. Tydligen 9 personal borta på jobbet.. Roligt för dom som är kvar! Stackarna. Men en vecka i karantän sen borde jag vara frisk!
 
Så ska vi in på UL snart. Jag längtar! Första gången jag sminkat mig sen i helgen och bara den ansträngningen gav mig hjärtklappningen Allan så nu är jag helt slut men inget kan stoppa mig från att få se min bebis! Inget!
 
Uppdaterar snart igen. Pussar o Kramar. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: