Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Bebis

Kategori: Allmänt

UL gick bra o jag är lättad och glad! Allt var bra med den lille och den låg och sög på tummen o smackade på handen. Söööt! 
 
 
Kärlekens mirakel. Jag säger då det.
Min mamma blev jätteglad för könet blev det hon hade önskat sig så hon bara "Tack Jessica!!!"
"ööhh.. ja, nu har jag ju inte gjort speciellt mkt..varsågod?"
 
Underbart med lite lyckokänslor trots flunsa och tidigare oro! ♥♥♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: