Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

TJUUHUU!

Kategori: Allmänt

 
Den här skönheten blir vår i maj!!!! Jag LÄNGTAR!
 
Det blev klart igår. ÄNTLIGEN slippa skjutsa hit o dit och köra, köra och köööraaa...
Jag kommer sakna min oas mitt i skogen och naturen. Jag kommer sakna TYSTNADEN och lugnet och harmonin. Jag kommer sakna min feta asastora trädgård där man lätt som en plätt slänger upp en liten pool till ungarna och de får springa fritt. Jag kommer sakna synen av vackra hästar som står och betar på en äng varje gång man kör hem.
 
MEN. Hur ofta är det sommar i det här landet? Och hur mkt måste jag, sommar till trots, köra, köra o köra? Hur harmoniskt är det?
Plus att vi får större. I am happy as can be.
 
Ska nu åka iväg till BVC och Amy ska få spruta. Inte lika kul. :(
 
KRAAAM!

Kommentarer

  • Jannica säger:

    Grattis till lägenheten. Var ligger den? Krya på dig och God Jul och Gott Nytt År kram

    Svar: Tack Jannica! Det var den jag skrev sist till dig! :) Så skönt!
    Jessica Nilsson

    2013-12-23 | 18:43:17
  • Jannica säger:

    Kul att ni fick den :) Då har du lite att se fram emot :)
    God fortsättning ha det så bra :)

    Svar: Tack detsamma! :-)
    Jessica Nilsson

    2013-12-25 | 22:07:52

Kommentera inlägget här: