Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Lucia

Kategori: Allmänt

Hejhej! Kom precis hem från Leons luciatåg. Det var sååå fiiint. Och antagligen sista året man som förälder fick kolla! :( Han har blivit så stor! 
Nu har jag handlat och precis börjat (även med kosten) mitt nya liv. Är så trött på dessa virus som hela tiden hoppar på mig så denna hälsodryck ala Jessica speciale ska nu få ersätta min frukost.
 
 
Innehållandes: mjölk, ananas, banan, linfrön, vitlök, kokos, bladspenat.
 
Inte jättegott men kände mig väldigt nyttig när jag druckit upp den. På grund av alla virus påhoppningar kan jag ju inte följa mitt träningsprogram heller som jag ju måste för att komma i form. Får bebis för ont i magen pga vitlöken. Ja. Då får jag väl gå över till majsvälling eller nåt. Hon är ändå snart 5 månader!
 
Puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: