Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Husband

Kategori: Allmänt

Jag älskar min mans attityd "det finns inga problem i världen-låt alla vara hysteriska jag är lugn-allt är en bit av en kaka-(förutom när jag är sjuk eller har ont nånstans)" Här är ett exempel:
 
 
Nu tror jag ju inte att jag är gravid. Jag har ju spiral. o den var ju supereffektiv i min kropp under en 6 års period. Men still. Man har ju hört historier o my period is still gone och jag har haft mensvärkskänslor det sista. Kan ju vara montan som är på G men... Vädrade min oro för min käre äkta hälft o detta var svaret jag fick.. Piece of Cake gumman! Föd ut ungen bara!
 
Nough Said. Kejsarsnitt måste vara kvinnans bästa vän. Har ju alltid sagt att epidural är kvinnans bästa vän men den ägs ju av nån jävla narkosläkare som vägrar komma, utan dyker upp lite hipp som happ när det behagar honom typ när man legat i dödsryckningar i 5 timmar utan pauser o utan bedövning och REDAN ÄR ÖPPEN 10 CM EFTER EN IGÅNGSÄTTNING!! 
-men tjena? Var det nån som önskade epidural eller?
 
Tack o hej. En bitter tjej. ;-)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: