Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Hosta from hell

Kategori: Allmänt

 
 Bilden säger allt! Jag är trött på att bara ligga hemma. Jag är trött på att vara orkeslös. Jag är trött på att vara sjuk, jag är sick of being sick! Det här är 9e dagen! Tur jag inte jobbar för då hade jag vart tvungen att fixa läkarintyg. Stackars bebis får lite tråkigt liv men hon verkar lycklig ändå!
O nu har Conrad kommit! O Lin slipper vara höggravid, min kusin har blivit pappa, o mina barn har fått en syssling. <3
 
Happy Days! (förutom sjukan då)
 
Kraaam!

Kommentarer

  • Linsa säger:

    Leon har oxå fått en syssling jue!!

    Svar: Just det. Haha. Tänkte fel bara för dom är födda samma år!
    Jessica Nilsson

    2013-12-16 | 21:52:02

Kommentera inlägget här: