Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Hårband

Kategori: Allmänt

Löjligt roligt det här med att ha en liten tös som man kan köpa/fixa gullegull grejer till.
 
Asså mamma jag har fortfarande inget hååår!
Nej, jag vet men jag passar på innan du blir 14 o svartrockare! <3
 
Ikväll ska vi till Sandra på middag. Hon hostar fortfarande (Amy alltså, inte Sandra haha) men det är ingen värsting hosta kvar och jag är socialt understimulerad så. Nu blir det upcatching med Sandris. O Amys första tjejmiddag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: