Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

tjej-bebis

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Dålig på att blogga nu, jag vet. Hoppas det blir bättre fort vi köpt en till bil, det här flängandet fram o tebax till V-by i tid o otid är liiiite småsegt.
Tänkte att det skulle bli bättre denna vecka fram när Leon åker till Jocke ikväll men då ska jag på samtal i skolan på måndag och har en inbokad fika på tisdag så vi behöver likförb 2 bilar men får samsas om en. Ons inget planerad som tur och på torsdag hämtar vi Leon igen o det blir samma sak. = Upp hela familjen kl 6, köra N till sin praktik som börjar 7, köra hem till L´s pappa (i brist på annanstans att vara) en halvtimme innan vi kör till skolan för lämning av Leon, sen hem. Sen samma tur o hämta upp alla. (fast då slipper jag våldgästa exet som tur)
 
Vi har gått hela veckan o väntat på besked från banken (skrev baken först det var ju roligt! haha!) men dom hade missat oss och ska nu återkomma senast måndag. SUCK! #vibehöver2bilarnu!#
 
Hursomhelst kan jag bjuda på ett roligt typiskt Jessica citat. Hade en bebisdejt här häromdan och jag o mamman satt och diskuterade kill vers tjejbebis. Skillnader. Den uppenbara skillnaden. Jag kläcker ur mig:
 
-Ja, hon har ju en snippa liksom, jag har ju aldrig haft nån snippa förut... ????
 
Menade ju från Leon-bebis-tiden men lät ju jävligt fel som jag satt där som en transa med en stor snopp mellan benen. Vi fick oss ett gott garv iaf. "o vad faan har du haft?"
 
Puss o Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: