Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

testing testing

Kategori: Allmänt

Testar blogga från min nya mobil. En HTC :) Känns kul. I veckan har vi ordnat playdates till Leon, bokat tid med banken (vi behöver ny bil) o tvättat!!! o fått besök av bvc-tanten. Skruttan har redan gått upp till 4660. Galet. Hon går mest under namnet "grodan" eller "korven" Nu har Leon åkt till sin pappa (efter typ en månad) o vi ska ha fredagsmys o kolla film. Jag har så sakteliga börjat ta tag i kroppen men ska öka järnet här till höst är min förhoppning o målsättning.
Nu börjar filmen, puss o kram!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: