Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Sorry!

Kategori: Allmänt

Åh herregud vad jag är dålig på att blogga!
 
Vi har iaf kommit ner till Borran (resan ner gick sååå bra, min bebis bara sover! Dygnet runt!) och igår var vi på grill ute på landet hos moster med hela den stora familjen. Jättekul att träffa alla! Jag drack ETT glas rödvin och kände av det och blev glad. Ett glas...
 
Det kändes som vi hade en och en halv vecka semester med inget planerat, bara chill för nya familjen att landa men vips nu så har vi nästan bokat upp varje dag. Galet.  Fast jag hinner chilla mkt mellan varven och bebismysa riktigt ordentligt så det är en perfekt balans! :)
 
Nu är Leon på lekland med sin morfar och kvällen blir lungn.
 
Här myser Amy med sin (gravida) faster som kom och hälsade på i lördags när vi fortfarande var hemma!
 
och här är bara gårdagens presenter... Och mer än hälften fick vi av min bebistokiga kusseluska! Tack!
 
Vi fick fina sängkläder o filtar oxå. De tvättas nu men stort tack för allt! :)
 
Nu har jag uppdaterat lite! Hej Hopp!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: