Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Snyft!

Kategori: Allmänt

Jag hade hört talas om det. "Bär man en tjej i magen får man foglossning, höfterna blir breda, man får ett arschle som en lagårdsvägg och den forna lilla stumpen kommer aaaldrig tillbaka!" Jag tänkte "shit pommefritt" men sen tänkte jag "ha! Never, inte jag inte! " Jag som småskrytit över mina smala höfter när samtalsämnet "vad är du mest nöjd med på din kropp"  dykt upp. Jag som ärvt pappas mer smala drag, inga holaballola tuttar här inte eller magar som gungar när jag garvar eller lagårdsväggar som på mammas sida släkten. (Sorry mamma, du är jättefin!)
Men. Jag är ledsen. Ordspråket stämmer. Jag försöker förgäves komma i mina gamla jeans men det är inte fettet som stoppar. Det är mina nya kurviga höfter. Höftbenet. Lagårdsväggen. Även om jag får bort fettet inser jag att aldrig kommer komma i dom igen. Det kostar lite mer att få en dotter helt enkelt. Så jag tackar ändock gudarna för min lilla skatt men det är inte utan bitterhet i rösten jag nu säger bye bye till mina forna garderobsfavoriter. I will miss u... :'(
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: