Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Hej alla fina! :)

Kategori: Allmänt

Här hemma fortsätter semestern med mamma-pappa-barn de luxe.
Nicklas börjar praktiken först nästa måndag och jag njuter av min hemma-fru tillvaro. Igår fick jag tom ett ryck och bakade scones till frukost. Det du! (Nicklas höll på o svimma när han kom ut i köket ;)
 
 
Idag fångade jag första leendet på bild. Eller hon har lett förut men jag lyckades hinna fram med kameran denna gång. :)  
Idag har jag putsat fönster och placerat bebis i förskolekö. (Ja, redan, det gäller att va ute i god tid, häruppe i storstan äre galet!)
 
Oj, nu är hon hungrig igen, puss o kram!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: