Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

fortf foglossning!

Kategori: Allmänt

jAG HAR SÅ JÄDRANS ONT (OJ, capslock, sorry  ;) av mitt bäcken fortfarande. Jag trodde det skulle försvinna av sig självt efter att ungen kommit ut men tydligen inte.
Mest värk i höfterna och det strålar ner i benen. fast mamma har nån superalvedon på recept som jag fått och det känns bättre då faktiskt.
 
Men jag googla på det och tydligen bör det släppa efter max tre månader efter förlossningen.. Så jag får väl bita ihop helt enkelt! Hatar att ha värk!
 
Min bebis är fortfarande världens snällaste och sover mest hela tiden. Leon fick ju kolik efter 2 veckor så jag gick här beredd och "väntade" men nu är Amy-pamy redan 3 veckor imorn och fortfarande lika sömnig och glad och lugn! :D
 
Idag ska vi till Kinna o sova över så farmor får farmor-mysa och vi får träffa N´s familj lite. Så vi myser på här!
 
Kramkram!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: