Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Babyblues

Kategori: Allmänt

Min stora kille började i första klass idag!
 
Jag är såå stolt! Jag tog med lillasystern i bärsele, mötte Leon o hans pappa vid skolan. Alla barn var nervösa o söta o bebis sov gott hela tiden. Hon vaknade o började hungrigt hacka som en kyckling mitt i klassrummet där fröken stod o informerade nya klassen... Bara smita ut på toa o amma lite diskret! Var många som grattade o var gulliga och när jag kom hem var jag heeelt slut! Känner mig helt baby_bluesad! Den sociala pärsen tog slut på mig. Så jag har inte gjort många knop efter den intensiva morgonen. (hur mkt man tyar nu för tiden.. hormonerna är helt inställda på att ta hand om bebis uppenbarligen!) Min bästa karl hade iaf passat på o bokat kyrka till dop under tiden! :)
#babybluesförendag#overandout
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: