Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Varg-år.

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag är så trött på mitt sängliggande tillstånd nu och känner mig bättre så nu ska jag jobba imorn. Så ska passa på att vila MYCKET idag. Fick kost-tillskott av min älskade sambo igår och fått nån livs- insikt över hur kär jag är i honom och hur mkt han offrat för mig och hur tacksam jag är och hur jag älskar känslan att vara så här beroende av någon igen. (nu följer massa kärleksflum och reflektion av mitt liv)
 
Konstigt hur snabbt sånt kan vända. Förut var jag stark, singel och självständig och all den kärlek jag kände för mitt barn höll mig levande och trots kriser och ensamhet så blev jag jävligt stark. Jag växte mkt som människa, Jag blev  oxå tuff och hård, nästan känslokall i vissa lägen. Bara med mitt barn som jag kände mig mjuk och trygg och i kärlek. I alla andra lägen blev jag en effektiv varghona. Typ.
Så jag tror att alla egentligen behöver någon att älska. Mer än ett barn, för barnet växer upp, barnet har vi bara till låns en viss tid så var tacksam för all tid du får med ditt barn. Men en kärleksfull partner som du kan slösa kärlek på och få kärlek av som blir till en livsgrund, en fast mark att stå och gå på. Någon att dela sitt liv med. Att bilda en kärleksfull familj med och sedan få bli gamla tillsammans. Så härligt och jag tror aldrig jag skulle uppskattat honom lika mkt om jag inte hade upplevt alla mina varg-år. Jag känner mig sjukt sårbar igen och skulle han lämna mig skulle allt bli hårt och kallt igen, det vet jag. Så jag ska jobba för att han blir jordens lyckligaste man tillsammans med mig så han stannar kvar ♥
Han är worth fighting for.
 
Fick ÄNTLIGEN igår till alla mina mobilbilder över till datorn så jag bjuder på ett axplock med sommarbilder och så längtar vi till solen och värmen så kommer den nog snart!
 
    
 
 
 
 
  

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Men usch vad du åker på infektioner hela tiden.. :( Kroppen koncentrerar sig väl på att ta hand om lilla prinsessan istället för att ha immunförsvaret på topp. Men lovely att "höra" hur positiv du är mitt i allt. Störst av allt är kärleken. <3 :) Krya på dig! Puss å kram!

    Svar: Verkligen! O utan dig hade aldrig mina varg-år blivit så värda! ;) Friskare idag dock, gick bra o jobba! :) Puss gumsi.
    Jessica Nilsson

    2013-04-16 | 20:14:01

Kommentera inlägget här: