Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Update

Kategori: Allmänt

Hej!
Det värsta med mitt tillstånd tycker jag inte är foglossningen. Det värsta tycker jag är infektions-känsligheten. Så fort nån sjuka är över så hoppar nåt nytt virus på mig. Immunförsvar nada!
Men det kändes helt sjukt att sluta halv 12 idag. Jag drog hem och slocknade i en och en halvtimme för jag sov inget inatt heller... :( Så den är ju behövligt den här halvtids-sjukskrivningen pga allt men jag är ju en kämpe och krigare i själ och hjärta som är van att aldrig ge upp så jag har nog lite svårt med att tillåta mig själv, vila, gå ner i varv och må välförtjänt bra....? Jag är nästan van att alltid slita, stressa och INTE klaga för det. Rodda upp saker, täcka upp för andra, fixa och trixa. Man går och halvblöder nånstans ifrån hela tiden liksom. Det är som det är.
Gå inte här o bloda ner o lipa, SKÄRP DIG! (-Min inre röst, what a hero! ;)
Men nu är det min tur att varva ner och jag ska försöka anpassa mig.
 
Det går nog rätt fort! Får åka ner till mor o far snart annars, där blir jag bortskämd som få fortfarande och kanske kommer in i rätt mys-tänk.
 
Puss o kram for now

Kommentarer


Kommentera inlägget här: