Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Tjejmiddag!

Kategori: Allmänt

Igår var jag på tjejmiddag, vi var 6 brudar och allas barn var med så 6 barn som lekte rövare på övervåningen medans vi fick "festa" ifred i vardagsrummet. En mycket lyckad kväll må jag säga! 
 
Idag ska vi förhoppningsvis få till ett besök till Matte, min gamla bästa killkompis från högstadiet. Nicklas får stanna hemma och kurera sig, jag smittade ner honom med min sjuka förståss.
 
Här får ni pics from girlsdinner! :D
 
 
 
Brevid mig ser ni en till gravid, hon ska få i slutet på augusti så jag raggade järnet på henne för att få lite fler "lediga-mamma-kompisar" Som tur var är jag så charmig så hon verkade på! ;)
 
Promenader med vagnen, öppna förskolan, gå o fika, bebismysa. ledig och hemma. Shit pommes frittes vad jag längtar! ♥ 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: